Featured image

Jazzkväll på VG

JAZZPUB: SASKIA!🎺
Jazz. Vin. Pasta. Vad mer behövs?
Den 25/5 gästas vår jazzpub av otroliga Saskia kvartett! Det blir omtolkade klassiker, egenskriven musik och det allra bästa från svenska visor med stor inspiration av Cornelis Vreeswijk.
Som vanligt har baren noga utvalda viner, och köket våra populära pastarätter.
Kom och drick ett glas vin och njut av detta otroliga band! Detta är terminens sista jazzpub, passa på nu innan höstsäsongen drar igång efter sommaren!
Var? Västgöta Nation
När? 25:e maj
Dörrarna öppnar 18, konserten börjar 19!
45/90kr medlem/icke-medlem
Alkoholfria alternativ finns.
Nationskort och ID krävs!
Läs mer på Facebook